2015. március 15., vasárnap

Márciusi diákbörze

Nőcsábász aurortanonc
- Várkonyi Arnold a reflektorfényben -


Nem árt, ha a végzős évfolyamot sem kíméljük, így ezúttal Várkonyi Arnoldot kaptam el pár kérdés erejéig és, bár nem mutatta, biztosan megizzasztottam. Rengeteg nyelvet beszél, intelligens, ambiciózus, ám emellett egy szexi és sármos fiatalember, aki nem átall a hölgyek körül legyeskedni. Azonban érdekes kérdés, hogy ennyi minden mellett miért pont minket választott? No és hölgyek, ugye ti is kíváncsiak vagytok rá, hogy szabad-e a szíve? Bármi is érdekeljen benneteket, reméljük választ kaptok rá!

Miért döntöttél úgy, hogy itt folytattad a tanulmányaidat?
Azt azért nem mondhatnám, hogy fékezhetetlen honvágyam volt, elég fiatal voltam, amikor elköltöztünk itthonról, kevés emlékem maradt az előtte lévő, itt töltött időről. Azon kívül, hogy elég jó hírneve van a sulinak, és a képzés színvonala is bőven meghaladja az elvárásaimat... nem is tudom. Önállósodás? Talán. Mindenesetre életem egyik legjobb döntése volt.

Örülünk, hogy végül idetaláltál, de mondd csak, rengeteg nyelven beszélsz - többek között német és olasz is -, fel sem merült más iskola?
És még angolul, meg franciául is elég jól. Megvannak a maga előnyei a külföldön való tanulásnak is, ha az ember felfedezi és kihasználja a lehetőségeket. Csak futólag néztem utána, hogy milyen lehetőségeim vannak még Európában, de elég hamar döntöttem végül a Bagolykővel kapcsolatban.


Akkor ezek szerint a fordítói vagy tolmácsi babérokra törsz? *elmosolyodik*
Nem éppen, egy kicsit unalmas lenne az én ízlésemhez egy hasonló munkakör. *felnevet* Bár talán a leendő hivatásom esetében sem jön rosszul, hogy több nyelven is elkommunikálgatok. Végzős auror-tanoncként kezdem a következő tanévet, szóval nemsoká' rászabadítanak romlott gondolkodású társainkra, hogy megváltsam a világot és mindenkit megtérítsek. Mármint, izé... Warren bá' remélem nem olvassa az interjút, a végén még elintézi, hogy soha ne kapjak munkát.

Dwayne nem hinném, hogy a szívére veszi ezt a csekélyke megjegyzést... *sunyi mosoly* Viszont ha már lelkek megtérítése, miért nem lettél prefektus korábban?
Soha eszembe sem jutott prefektusnak jelentkezni. Megrögzött szabályszegő vagyok és voltam is világéletemben, már csak ha a takarodó utáni csatangolást nézzük, bár mestertanoncként azért szabadabban vagyunk fogva, szerencsémre. A lustaságom is közrejátszik, na meg a nagy szívem, szerintem senkit sem bűntettem volna meg, ha megkapom a jelvényt. Ez persze bűnözők esetén azért teljesen más...

Talán ebből a lázadó énedből fakadhat, hogy egy másik férfiú hölgyére vetetted szemed. Mi van közted és Schlett Lilla között? *sunyi mosoly*
*Hangos nevetés némi fejcsóválással* Ebben az iskolában tényleg mindenki tud mindenről? Semmi, egyébként - egyelőre. *huncut vigyor* Párszor találkoztunk, és jól kijövünk, igazából ennyi, nem szép dolog mindjárt gyanúsítgatni az embert!


Jaj, nincs itt semmi gyanúsítgatás... Csak érdeklődtem. Na de ha Lilla nem, akkor ki más? Hallottuk, hogy a Venantokat sem kerülöd, de Állia Szipennivel voltál a randomrandin, Tiffanyval pedig farsangon... Ennyi nőt!
Ó, Mich... Tudom, hogy az életemmel játszom, de muszáj ország-világ előtt is bevallanom, hogy imádlak! És igen, kedves Mindenki, nem alaptalanok a pletykák, bármit is hallottatok. Egyébként meg gyönyörű lányok járnak ide, és vesznek körül minden nap, nem panaszkodhatom.

Kezdem úgy érezni, hogy kerítőnő szerepbe került az Edictum... *elkerekedik a szeme* Még egy utolsó kérdés. Úgy tudjuk van egy testvéred. Ő is idetéved egyszer, vagy be kell érnünk veled?
Ah, ugyan, eddig is tisztában volt mindezzel, legfeljebb nem hitt nekem. *vállvonogat* Nos, kedves kisöcsém azt hiszem túlzottan ellustult ahhoz, hogy a tanulással foglalkozzon, bár tervben volt, hogy utánam jön és örülnék is neki, ha végre idetolná a képét. De, hogy két Várkonyi gyerek rontsa a levegőt? Felkészültetek ti az ezzel járó katasztrófákra? *széles vigyor*

Sose félts te minket. *elmosolyodik* Nos, akkor köszönöm az interjút!

Nincsenek megjegyzések: