2015. március 15., vasárnap

A vendéglátó negyed kiválóságai

Az elmúlt héten vállalkoztam rá, hogy a vizsgaidőszak végéhez közeledve körbejárjam a falu vendéglátó – egységeit, és a legjobbakat egy csokorba gyűjtsem. Igyekeztem a közízlését figyelembe venni, és vegyíteni a személyes tapasztalatokkal. Előrebocsátom, mindegyiket érdemes megnézni saját szemmel is, mert csodás helyek, nem egy pedig egykori iskolatársaink tulajdonában áll.

Pillangó - varázs Étterem és Teaház - Tulajdonos: Zoey Rutherford
Mennyire tetszett: 5*
Egyediség: 5*
Választék: 5
Amit tapasztaltam:  A teaház igazán alkalmas randevúra, ha egy lányt akarsz elbűvölni, vagy csajos estét tartani. A férfiastól messze van, azonban a kényelmeshez igen közel. Nagyon finom teákat szolgálnak fel, és a legaranyosabb személyzettel rendelkezik, akikkel valaha találkoztam. Nagyon jó élmény bemenni akkor is, ha az ember egy kis nyugalomra vágyik. Kisebb és nagyobb társaságok számára is ajánlott. 
Az éttermi rész inkább magyaros, mint nemzetközi, és bár szeretem a magyar ételeket, nem igazán tetszett az arány a magyar és külföldi lehetőségek között. Aki azonban szereti a magyaros választékot, boldogan fog távozni. Én is boldogan távoztam persze, hiszen az éltelek, melyeket megkóstoltam, kifogástalanok voltak, és nagyon finomak. 
Ajánlom mindenkinek szeretettel, mert egy valódi élménnyel fog gazdagodni és rengeteg mosollyal.

Bogolyfalvi Pub
Mennyire tetszett: 5*
Egyediség: 5
Választék: 5 *
Amit tapasztaltam:  Bevallom félve léptem át a küszöböt, hiszen azt gondoltam, az ilyen fajta helyek nem az én világomba valók. Ám csalódnom kellett, és ennek nagyon örültem. Tisztaság, kellemes légkör. Igazán jó hely, ha be akarunk ülni a haverokkal egy kicsit. Jöhet a baráti társaság, fiúk és lányok vegyesen. Randira nem ajánlott, ám minden másra kiváló. A kiszolgálás gyors, a választék remek. Ejtőzni vágyók pedig keresve se találhatnának ennél jobb helyet. Szedjétek össze a haverokat, és jöjjetek el minél előbb és minél többször ide. Én szerintem törzsvendég lettem.

Falatozó Gyorsétterem - Tulajdonos:  Csák Arvid Geminián
Mennyire tetszett: 5*
Egyediség: 5*
Választék: 5**
Amit tapasztaltam: Tematikus napok, országok ételeit megismertető étlapok, minden nap egy új ország, akár az egész szünetben étkezhetünk itt, mindig új étlappal találjuk szembe magunkat. A hely idézi a megszokott jegyeket, ám vannak olyan plusz lehetőségek, melyeknek köszönhetően nem maradnak kint a kedvencek sem. Ennek ellenére persze tisztaság van, ami külön öröm. Figyelnek arra, hogy többségében diákok járnak ide, így ez a hely a legpénztárcabarátabb az egész környéken. A kiszolgálás nem a leggyorsabb, ám ezt az első falat után el is felejtjük. Ha unod a manók főztjét, itt a helyed, és ha nem, akkor is!

Czukorvarázs Cukrászda - Tulajdonos: Széles Veronika
Mennyire tetszett: 5* 
Egyediség: 5
Választék:  5* 
Amit tapasztaltam: Ez talán egy kicsit haza szól, mert én is itt dolgozom. A hangulat remek, az alkalmazottak igyekeznek minden kérést teljesíteni legyen szó meglepetés eljegyzésről vagy éppen egy régi emlékekben élő ízről. A hely hangulatos, bár idézi a hozzá hasonló éttermek hangulatát. Hiányzik valami az egyediségből, ami miatt kimagasló lehetne. Az ízek isteniek, a pultban a legkülönfélébb sütemények várják az ide látogatókat. Mindig újítanak valamit, rengeteg kedvezménnyel várják a diákokat és a tanárokat is. Egy kis újítással az egyik legjobb lehetne a környéken.

Nincsenek megjegyzések: